Epidemiyaning oldini olish chora-tadbirlarini optimallashtirishdan keyingi birinchi uzoq bayram sifatida, bu yil bahor festivali paytida turizm bozorining tiklanishini tezlashtirish uchun ko'plab tomonlar o'rtasida konsensusga aylandi.
Xitoy Madaniyat va turizm vazirligi tomonidan 27 yanvar kuni e'lon qilingan xabarga ko'ra, Madaniyat va turizm vazirligining ma'lumotlar markazining hisob-kitoblariga ko'ra, bu yil bahor bayrami ta'tilida 308 million ichki sayohatlar bo'lgan. o'tgan yilning shu davriga nisbatan 23,1 foizga o'sdi va 2019 yilning shu davriga nisbatan 88,6 foizni tashkil etdi; Daromad 375,843 milliard yuanni tashkil etdi, bu o'tgan yilning shu davriga nisbatan 30 foizga o'sdi va 2019 yilning shu davriga nisbatan 73,1 foizni tashkil etdi.
Madaniyat va turizm vazirligining rasmiy hisobotiga ko‘ra, “Bahor bayrami” davomida 10 739 ta “A” darajali sayyohlik obyektlari ochilgan bo‘lib, bu mamlakatdagi “A” darajali turistik obyektlar umumiy sonining 73,5 foizini tashkil etadi. Shu bilan birga, turli aholi punktlarida manzarali joylar uchun chiptalarni kamaytirish yoki chegirma, madaniy va turizm iste’mol kuponlari berish kabi xalq manfaatini ko‘zlovchi siyosat va chora-tadbirlar izchil joriy etilmoqda. Toʻliq boʻlmagan statistik maʼlumotlarga koʻra, bahor festivali davomida 1281 ta “A” darajali sayyohlik obyektlari bepul ochiq boʻlib, bu mamlakatdagi “A” darajali sayyohlik obʼyektlari umumiy sonining 9 foizini tashkil etadi, ulardan 62 5A-darajali turistik obyektlar. kirish bepul.
Bundan tashqari, turli joylarda turli madaniy va sayyohlik tadbirlari o'tkazilib, tungi madaniyat va sayyohlik iste'moli bozorning diqqatga sazovor joylariga aylandi.
Ma'lumotlarni ko'rsatish. Mamlakat boʻylab jami 110 ga yaqin000 ommaviy madaniy tadbirlar oʻtkazildi, ularda 473 millionga yaqin ishtirokchi qatnashdi. Toʻliq boʻlmagan statistik maʼlumotlarga koʻra, bahor bayrami taʼtilida mamlakat boʻylab 9400 dan ortiq tijorat tomoshalari boʻlib oʻtdi, bu oʻtgan yilga nisbatan 2022-yilga nisbatan 40,92 foizga va 2019-yilga nisbatan 22,5 foizga oʻsdi. Kassa daromadi 378 million yuanni tashkil etdi. tomoshabinlar taxminan 3,238 million edi. Turli joylarda 10 522 ta merosga oid boʻlmagan meros amaliyoti oʻtkazildi va “Minglab xonadonlarga kirib kelayotgan madaniyat-Video Jonli tugʻilgan shahar yili” tadbirida ishtirok etgan videolarning umumiy soni 65 tadan oshdi,000, koʻproq 580 dan ortiq jonli efir.
Madaniyat va turizm vazirligining maʼlumotlar monitoringi maʼlumotlariga koʻra, tungi vaqtda isteʼmolning hayotiyligini ragʻbatlantirish nuqtai nazaridan respublika miqyosidagi 243 ta tungi madaniy va turistik isteʼmol klasterlarida 52,122 million yoʻlovchi oqimi mavjud boʻlib, bir kecha-kunduzda oʻrtacha 30,6 ming yoʻlovchini tashkil etadi. har bir klaster. Pekindagi Badaling kechasi Buyuk devori bahor festivalida birinchi marta jamoatchilikka ochiq. Chengdu, Sichuan viloyati, Jinjiang tungi sayohati, Chengdu chiroqlari festivali, yorug'lik va soya festivali va uchqun festivali kabi bir qator tungi sayyohlik tadbirlarini boshladi. Yibin tungi ichimliklar, tungi sahnalar, tungi o'yin-kulgilar, tungi xaridlar va tungi sayohatlar kabi yangi formatlar va yangi sahnalarni ishga tushirishga e'tibor qaratdi.
Ko'plab onlayn sayohat platformalari ma'lumotlari shuni ko'rsatadiki, bu bahor festivali tungi sayohatlar uchun eng yuqori vaqtga aylandi va tungi iqtisod iste'molga ko'proq hayotiylik qo'shadi.
Ctrip platformasida tungi sayyohlik joylariga chiptalar soni yiliga qariyb uch baravar oshdi. Chiroqlarni qadrlash, ma'bad yarmarkalarini ziyorat qilish va yorug'lik shoularini tomosha qilish, yorqin chiroqlar bahor bayramiga zavq bag'ishlaydi. Meituan ma'lumotlariga ko'ra, dam olish kunlarida turli joylarda quyon yilining yorug'lik shousi va mavzuli yorug'lik va soya shoulari kabi qiziqarli tungi sayohat loyihalari boshlandi, bu esa tungi iste'molning mashhurligini oshirdi. Bahor bayramiga to'rt kun qolganda Tongguan o'choq qadimiy shaharchasining go'zal joyi 70 dan ortiq000 sayyohni qabul qildi.
Turizm bozori jadal sur'atlar bilan tiklanmoqda
Haqiqatan ham, epidemiyaning oldini olish va nazorat qilish siyosati optimallashtirilgandan keyingi birinchi 7-kunlik bayram sifatida mahalliy periferik turizm bu yilgi Bahor festivalida mashhur boʻlib qolmoqda va shaharlararo turizmning tobora ommalashib borayotgani yangi turga aylandi. xususiyat.
Meituanning so'nggi ma'lumotlari shuni ko'rsatadiki, bayramning dastlabki olti kunida turizmni iste'mol qilish ko'lami 2019 va 2022 yillarning shu davriga nisbatan sezilarli darajada oshdi. Ular orasida tematik parklarga buyurtmalar soni barcha turlari orasida birinchi o'rinda turadi. turistik diqqatga sazovor joylar, Pekin universal kurortining diqqatga sazovor joylari oldida uzun navbat bor. Yangi yil arafasida Shanxay Disney Resort chiptalarini bron qilish yiliga 200 foizdan ko'proqqa oshdi; Shanxay Xaychan Okean Parkiga birinchi qamariy oyning uchinchi va beshinchi kunida parkga 45,000 dan ortiq odam kirdi va bog'dagi Ultraman mavzusidagi mehmonxona to'la edi.
27 yanvar kuni Ctrip "2023 yil bahor festivali turizmi bo'yicha xulosa hisoboti" ni e'lon qildi, u ham turizm bozorining tez tiklanish tendentsiyasini ko'rsatdi.
Hisobotga ko'ra, epidemiyadan keyingi birinchi bahor festivali sifatida Xitoy Yangi yilini in-situ talab qilmaydigan turizm bozori uch yil ichida eng ta'sirli hisobot kartasini topshirdi. Ctrip platformasida Bahor festivali davomida mahalliy va xorijiy sayohat buyurtmalari uch yillik cho'qqiga chiqdi va umumiy sayohat buyurtmalari Yo'lbars yilining bahor festivali bilan solishtirganda 4 barobar oshdi. Bundan tashqari, viloyatlararo mehmonxonalarni bron qilish deyarli 70 foizni tashkil etdi va bronlash hajmi 2019 yil bahor festivalidagidan oshib ketdi.
Chet elga sayohat buyurtmalari burilish nuqtasini kutib oladi
Ta'kidlash joizki, transchegaraviy sayohatlar ochilgandan so'ng, Xitoyning chet elga sayohat qilish buyurtmalari bu yil bahor festivalida muhim burilish yasadi.
Ctrip ma'lumotlariga ko'ra, bu yil bahor festivali paytida transchegaraviy aviachiptalarga buyurtmalar yiliga 4 barobardan ko'proqqa oshdi. Bangkok, Singapur, Kuala-Lumpur, Chiang May, Manila va Bali xitoylik sayyohlar uchun eng mashhur transchegaraviy sayohat yo'nalishlariga aylandi, ularning barchasi Janubi-Sharqiy Osiyodagi yo'nalishlardir. Bahor bayrami davomida chiqish sayohatlari uchun aviachipta buyurtmalari orasida Bali oroliga aviachipta buyurtmalari yiliga 30 baravarga, Singapur 8 baravarga, Manila 5 baravarga, Bangkok va Pxuket 4 baravardan oshdi, Chiang May va Kuala-Lumpur deyarli uch baravar ko'paydi.
"Bahor festivali turizmining ommabopligi barchaga ayon. Bundan boshlang'ich nuqta sifatida men ishonamanki, xitoylik sayyohlarning o'ziga bo'lgan ishonchi va iste'mol salohiyati jadal sur'atlar bilan ochiladi va bu yil turizm bozori sezilarli darajada tiklanadi. "Ctrip tadqiqot instituti strategik tadqiqotlar markazining katta ilmiy xodimi Shen Jiani shunday deb hisoblaydi. Kelajakda xalqaro reyslarning bosqichma-bosqich ko'payishi va uyda va chet elda sayohat qilish qulayligi oshishi bilan bu yil 1-may bayramida bozor portlashi aniq bo'lishi kutilmoqda.